    From: "eliza" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Weksle in blanco i pracodawca
    Date: Thu, 14 Dec 2006 07:51:03 +0100

    Witam
    kazdy weksel ma jakis nominal, kupuje sie go za np.5 zl, 50 zl, 100 zl....
    nie wiem jak tam idzie dalej, Jeski podpisalas ten za 50 zl, to maksymalna
    kwota jaka moga sciagnac z Ciebie jest chyba 5000 zl.Mialam kiedys podopbna
    sytuacje, ale ja wiedzialam co podpisuje,bylam przedstawicielem handlowym i
    weksel byl zabiezpieczeniem towaru jaki zabieram z magazynu.
    Idz do kogos u kogo podpisalas ten weksel i zapytaj , po co on tak naprawde
    jest, itp. zobacz jaki ma nominal z boku, ( wez ksero, masz takie prawo )
    wtedy w kazdym banku ci powiedza, jaka kwota jest do sciagniecia za taki
    wlasnie weksel.
    Zreszta z wekslami same problemy, ja po zwolnieniu sie z pracy, na weksel
    czekalam prawie rok i nie moglam go odzyskac.
    pozdrawiam
    eliza