  • Data: 2006-09-27 08:19:42
    Temat: Re: Weksle i demokracja
    Od: Bungo <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robcio napisał(a):

    > a kto powiedzial ze ze to zobowiazanie jest zwiazane z kamania ?
    > mieszasz czlowieku

    prawo do uzywania znaczka zwiazku zawodowego w kampanii wyborczej nie
    jest zwiazane z ta kampania??? Przeczytaj chociaz poczatek umowy
    leppera i nie pisz oczywistych bzdur...

    Poczatek umowy:
    "Potwierdzam odbior weksla in blanco (..) jako zabezpieczenie (..) z
    tytulu korzystania przez w/w bezposrednio i za posrednictwem Komitetu
    Wyborczego (..) z ponizszego symbolu (..) w kampanii wyborczej do... w
    wyborach zarzadzonych na dzien 25 wrzesnia 2005."

    Umiesz chociaz przeprosic za publikowanie nieprawdy?

    > a wbrew temu co wczesniej napisales, z dnia na dzien opinie prawne sa
    > bardziej odlegle od twojej

    ktore opinie? przytocz chociaz jedna.
    Zajrzyj do dzisiejszej "Gazety Prawnej" i porownaj z tym, co wczesniej
    napisalem. Byloby tez wskazane, zebys nie wypowiadal sie o mnie,
    tylko na temat.

    wcale nie twierdze, ze moja interpretacja jest doskonala.
    Ty nie masz zadnej opinii merytorycznej, tylko pretensje do mnie.
    Argumenty ad personam swiadcza o Twojej "potedze" intelektualnej...

    nie pozdrawiam:-(

    ==> Bungo:-)