  • Data: 2007-09-24 23:28:39
    Temat: Re: Wejście do Schengen a przekraczanie granic
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl>
    napisał w wiadomości news:ob970k0gj3mc$.g7ignb20sm32$.dlg@40tude.net...

    > hehehe...
    > i niby kto ma ten zakaz wyegzekwować jesli kompetencje polskiej policji
    > mimo UE, mimo Schengen kończą się na linii granicy PL/DE ? przekażą na
    > niemiecką stronę, że taki a taki nie zastosował się do znaku B-2 ?

    A to taki problem powtórzyć ten sam znak po drugiej stronie granicy?
    Zresztą byłem tam ze 2 lata temu i jeśli mnie skleroza nie myli, to taki
    znak stoi po stronie niemieckiej, natomiast po stronie
    polskiej, możesz podjechać do samej granicy, tylko, że Cię tam samochodem
    nie odprawią.

    Tak więc jeśli znak będzie powtórzony po przekroczeniu granicy, to chyba
    nie masz wątpliwości, że niemiecka policja potrafi to wyegzekwować?