  • Data: 2009-10-15 08:57:14
    Temat: Re: Wczorajszy wyrok TK w sprawie mandatów
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    kuba pisze:

    > http://www.rp.pl/artykul/377708_Bezkarna_brawurowa_j
    azda.html

    > TK uwalił całą ustawę, czyli zostaje tak jak jest. Z niecierpliwością
    > czekam na uzasadnienie ;)

    Ten Chmielewski to jakiś idiota... "Aby podjąć skuteczną walkę z
    piratami, kara musi być szybka i nieuchronna."

    To co, może od razu k*.*a strzelać do każdego, kto przekroczył prędkość
    o 10km/h lub nie zapiął pasów? Ha! Zamiast fotoradarów - ustawić
    automatyczne działka!

    Szybka i nieuchronna - fajnie, ale dobrze by było, jakby jeszcze choć
    trochę sprawiedliwa, proporcjonalna i zgodna, do cholery, z prawem!

    A brak możliwości odstąpienia od ukarania w przypadku stanu wyższej
    konieczności czy konfiskowanie _cudzych_ pojazdów, to już kara "za
    szybka i za wściekła" ;-> Pomysłodawców należałoby ukarać za brawurę i
    skonfiskować im stołki ;->