  • Data: 2009-01-20 18:25:58
    Temat: Re: Ważnośćprzysięgi wojskowej PRL
    Od: "martino" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pisze:
    > Ani trochę.
    > Mylisz bowiem widocznie młodość ze zdziecinnieniem. :)

    Olej tego trolla. Bóg go już pokarał i rozum odebrał. On może takie głodne
    kawałki odpisywać bez ustanku, w podtekście sugerować jaki ton to on "człowiek
    honoru" albo "prawdziwy mężczyzna".

    Wystarczy złożyć te jego wypowiedzi w całość by dojść do wniosku, że albo
    kłamiąc urządza trollowania dla czystej satysfakcji albo też uważając się za
    człowieka honoru złożył przysięgę lojalności wobec PRL i ZSRR. Czyli człowiek
    honoru o honorze chorągiewki na wietrze.

    Teraz to trollisko robi nam za trzecią władzę.

    martino