  • Data: 2004-01-28 19:24:57
    Temat: Re: Ważność dokumentów po ślubie
    Od: "Michal Zurawski" <m...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konlin" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:z3fb9mcknyxd.1qm1qzfuqn5hs$.dlg@40tude.net...
    > Witam,
    >
    > Mamy z narzeczoną zamiar wziąć ślub w czerwcu a następnie skoczyć gdzieś w
    > podróż poślubną za granicę.

    Mozecie spokojni ejechac jakbyscue jeszcze nie byli malzenstwem. Dokladnie
    tak zrobilem ze swoja (byla juz) zona po slubie. Zdjelismy jedyniue obraczki
    i w droge. Malzenstwem jestes dopiero po odebraniu zaswiadczenia z USC
    infomujacym o tym fakcie. Nie wiem jaki slub braliscie, ale w przypadku
    konkordatowego (nasz) do czasu otrzymania tego zaswiadczenia wiaz bylismy
    "kazdy sobie"

    Zuraw