  • Data: 2008-06-14 08:26:54
    Temat: Re: Warta + sprawca wypadku oszustem.
    Od: "t.o" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maverick" napisał w wiadomości:

    > Sa takie gagatki, co nawet protokoly policyjne podwazaja - ofc pierwsza
    > rozprawa sprowadza ich na ziemie. Policje wzywac wypada zawsze, chyba ze
    > niewielkie uszkodzenie, wtedy mozna przyjac gotowke.

    Uszkodzenie tu akurat jest spore, a szkoda zostala wyceniona przez Warte na
    kilka tys.

    Sprawca zapewne sie tego domysla i dlatego chce wyludzic pieniadze od
    poszkodowanego.

    W glowie mi sie nie miesci, ze najpierw idziesz komus na reke i nie wzywasz
    policji na jego prosbe
    aby nie dostal mandatu a potem ktos taki pojawia sie pod Twoim domem i zada
    1000zl.

    W poniedzialek zostanie zlozone zawiadomienie na policje o tym bo innego
    wyjscia nie widze.