eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWalka ze spamem - no wreszcie 100 tys. zł kary za internetowy spam!Re: Walka ze spamem - no wreszcie 100 tys. zł kary za internetowy spam!
    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Walka ze spamem - no wreszcie 100 tys. zł kary za internetowy spam!
    Date: Thu, 16 Aug 2007 05:55:15 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 16 Aug 2007 00:12:37 +0000 (UTC), mvoicem napisał(a):
    > myślę że jakbyś wyłączył spamassassiny i inne antyspamy to byś nałapałi
    > całkiem sporo polskojęzycznego.

    Mam jedno konto specjalnie niechronione - takie do przeglądania "co obecnie
    jest na topie" ;) I nadal polskojęzycznych tam niewiele, w porywach do
    jednego miesięcznie... Co daje jakiś ułamek promila.

    W serwerach produkcyjnych w spamassassinie pierwsze co robię to regułki do
    wycinania polskiego spamu (po formułkach typu "jeśli nie chcesz otrzymywać").
    Praktycznie co drugi list w normalnej korespondencji biznesowej by się
    łapał...

    Co do tego czy te 100k to dobrze czy źle: biorąc pod uwagę "kompetencję"
    naszych sądów i biegłych w sprawach związanych z komputerami/internetem,
    to nie zdziwiłbym się gdyby oberwała ofiara joe-jobu...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004