  • Data: 2006-06-19 09:51:49
    Temat: Re: WKU znowu
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19 cze o godzinie 08:50, na pl.soc.prawo, Fotow napisał(a):

    > Witam,
    > jutro mam wizyte w WKU. Prawie na pewno beda chcieli mi wreczyc
    > karte powolania. Czy moge im odmówic przyjecia jej

    No ba! A jak cię zmuszą do jej przyjęcia?
    Pozostanie tylko drobna sprawa: - uchylanie się od konstytucyjnego
    obowiązku odbycia służby wojskowej. Ale to tylko jest zagrożone kilku
    letnim wyrokiem.

    > skladajac jednoczesnie wniosek do komendanta o odroczenie
    > (z powodu prowadzonej dzialalnosci gosp.)

    czytając posty z takimi argumentacjami - to zaczynam się zastanawiać czy
    aby osoba dorosła która chce rozpocząć DG nie powinna wykazać się
    uregulowanym stosunkiem do służby wojskowej.
    Kogo obchodzi czy jesteś pracownikiem czy prowadzisz DG?
    Czym różnisz się od swojego kolegi (jeżeli go masz!) który pracuje i który
    na czas służby wojskowej zostaje zwolniony z tej pracy?

    > lub wniosek o ponowna komisje lekarska?

    Po powyższej twojej argumentacji, rokuje ci duże szanse - masz niemalże jak
    w banku skierowanie do toszka.

    --
    Herbi
    19-06-2006 11:51:42