eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? › Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
  • Data: 2015-05-29 09:59:56
    Temat: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-29 o 09:13, Kris pisze:
    > "4. Jakich towarów nie można oddać po rozpakowaniu?
    >

    > Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w
    odniesieniu do umów:
    > * w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym
    opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę
    zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
    dostarczeniu, np. nawilżane chusteczki higieniczne;
    > * w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy
    komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało
    otwarte po dostarczeniu, np. płyta DVD, z której została usunięta specjalna folia
    zabezpieczająca.

    > (podstawa prawna: art. 38 pkt 5 i 9 ustawy o prawach konsumenta)
    > Przykład klauzuli niedozwolonej
    > Numer wpisu: 4570
    > Data wyroku: 2013-03-06
    > "Na części elektroniczne nie ma reklamacji i zwrotów" "

    Niby masz rację, ale będziesz szedł na noże ze sklepem? Skoro piszą "nie
    wolno", a ja wiem, że wolno - to mam iść do sądu? Gdyby to był TV za 6
    tys zł - to pewnie, ale przy słuchawkach za stówę?

    --
    MN