eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? › Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!no
    t-for-mail
    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak
    grają - czy to kpina z klienta?
    Date: Thu, 28 May 2015 19:16:03 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <mk7igp$vhq$1@mx1.internetia.pl>
    References: <5564da7a$0$27524$65785112@news.neostrada.pl> <mk2nj6$fg$3@dont-email.me>
    <mk2o9u$vg1$1@node1.news.atman.pl>
    <5565599a$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
    <mk44ou$bm5$1@node1.news.atman.pl>
    <5565faad$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
    <mk56di$fo8$2@node1.news.atman.pl> <mk5k2f$q52$1@mx1.internetia.pl>
    <mk6mku$134$1@node1.news.atman.pl>
    <5566f4d6$0$27511$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78.10.177.126
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1432833369 32314 78.10.177.126 (28 May 2015 17:16:09 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 28 May 2015 17:16:09 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    In-Reply-To: <5566f4d6$0$27511$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:748451
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Marcin N"

    ...
    A ten, który nie rozpakował - cóż, dalej ma stosy niesprzedanego sprzętu
    na półkach.
    ---
    No właśnie. Ja nie rozumiem jak można nie zauważać, że to otwarcie służy
    sprzedaży. A producenci płacą za umieszczanie towarów na półkach w dużych
    sklepach.

    Bo słuchawki to akurat rodzaj towaru, którego nie da się po
    prostu kupić bez posłuchania.
    ---
    Oczywiście, że się da. Sam to zrobiłem. Nie wydaje się by to sprawdzanie
    towaru w sklepie miało większy sens. Wyjdziesz ze sklepu i Ci się pałąk
    złamie. Okaże się też, że słuchawki np basy podbijają a po dłuższym
    słuchaniu uwierają w małżowinę. Poza tym działają na ładowaniu krócej niż
    dłużej, czyli kilka godzin, których w sklepie nie spędzisz przecież. A sens
    jest taki, że ciągle w prawie inaczej traktuje się zakup w sklepie od zakupu
    poza lokalem, więc trzeba jednak coś sprawdzić by nie pluć sobie w brodę.
    Albo iść do sklepu, w którym akceptuje się zwroty.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1