    From: "Nostradamus" <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.soc.prawo
    Subject: Re: W podobno katolickim kraju wiezień umarł z głodu.
    Date: Fri, 4 Apr 2008 18:07:43 +0200

    Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ft5hqm$gbp$1@inews.gazeta.pl...

    > Oczywiście, że tak..

    Kolejny naiwny teoretyk..

    >Skazany po odbyciu kary nie ma żadnych możliwości, żadnej alternatywy,
    >wraca do środowiska i robi często to samo.

    A czego ma się w pierdlu nauczyć? Szydełkowania??

    >Takie alternatywy są możliwe do storzenia ale właściwie to ja nie bardzo
    mam tu
    > coś do powiedzenia - nie dla mnie temat, pytanie raczej do specjalistów
    > jakim np. niedoszły prokurator Ziobro bez wątpienia nie jest i nigdy
    > również nie będzie.

    Nigdy się też za fachowca lub fanatyka resocjalizacji nie podawał.Nie od
    resocjalizacji jest prokurator.

    > Przypomniałem sobie, że Ziobro miał pomysł (nie znam szczegółów) ale
    > chodziło o płacenie przez więźniów za pobyt w zakładzie karnym,

    I słusznie. Dlaczego porządny obywatel, płacący podatki ma płacić na
    utrzymanie bandyty??

    > Faktycznie lepszym
    > wyjściem dla społeczeństwa by było gazowanie wszystkich skazanych jak leci
    > niż kontynuowanie toku rozumowania aplikanta prokuratorskiego Ziobry;)

    Też dobre rozwiązanie. Człowiekowi jako gatunkowi wyginięcie nie grozi. A
    usuwanie śmieci ........

    > gdzieś kiedyś czytałem coś o pracy przy drogach więźniów chyba na śląsku
    > czy w małopolsce;) Zresztą z tego co słyszałem to więźniowie chętnie
    > podejmują pracę a szczególnie chętnie poza terenem zakładu karnego.

    Masz blade pojęcie o tym temacie.

    --
    Pzdr
    Leszek