  • Data: 2007-08-02 13:05:54
    Temat: Re: W ktorej prokuraturze postarzyc sie na bank ?
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najblizszy komisariat policji - rozejrzyj sie podczas drogi dom->praca,
    > zapytaj znajomych lub wygooglaj w necie adresy komisariatow

    Dzieki :)

    A co do Twoich watpliwosci, czy mnie okradli, czy nie, to
    sytuacja jest taka:
    zrobilem przelew na nieistniejace konto, zdjeli mi kase z konta,
    dotychczas kasa nie wrocila, a minal juz rok.
    Interweniowalem raz, odezwali sie po pol roku,
    interweniowalem drugi raz, powiedzieli, ze sprawa ich nie interesuje,
    bo oni sa wirtualnym bankiem.

    Mozesz sobie to nazwac bezterminowa niedobrowolna pozyczka.
    Ja to nazywam kradzieza.

    pozdrawiam
    pluton