  • Data: 2003-07-04 16:34:53
    Temat: Re: Vat 22% - budowlany
    Od: "Div" <divak[tnij wasc wstydu oszczedz]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "koyot" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:be44gk$8e7$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > oto co znalazlem ( a dokladnie kolega ) :
    >
    > Zaakceptowany przez rząd projekt nowej ustawy o VAT przewiduje, że od 1
    maja
    > 2004 r. podatkiem tym zostaną

    > pozdrawiam div i polecam sie na przyszlosc :]

    Thx :) .. ale dalej niepokoja mnie slowa "projekt nowej ustawy " czy
    naprawde nie ma nigdzie napisane czarno na bialym.. bedzie , czy nie
    bedzie.. bo tak jak i ty caly czas czytam "projekt", "przewiduje" .. a
    gdzie jest "pewnosc" ... i co najciekawsze dowiadujemy sie tego z dziwnych
    roznych zrodel ale nie ma nic konkretnego na stronach rzadowych.. no moze
    tylko to ze wielu z poslow wie ze taki podatek to noz w plecy polskiej
    gospodarki i ze trzeba bedzie to renegocjowac z unia.. ale jak tu cokolwiek
    renegocjowac jak juz temat jest zamkniety a info na ten temat brak (lub ja
    nie moge do niego dotrzec)..

    pozdrawiam i thx za dotychczasowy wklad w poszerzenie mej wiedzy na ten
    temat :)