  • Data: 2006-04-10 15:46:04
    Temat: Re: VAT za internet
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > szansa na taka kontrole jest dosyc
    > niewielka, bo robia to tylko wyrywkowo.

    Żebyś się nie zdziwił :-). Ja wiem już o kilkunastu moich klientach, których
    wezwał szczeciński US. Prawdopodobnie urzędasy wietrzą interes, bo wielu
    użytkowników do końca nie wie jak to jest z tym odliczeniem. Znam nawet
    takich, którzy odliczali po 760 zł na każdego z małżonków, podczas gdy
    zapłacili ogólnie niecałe 710... I US szuka frajerów. Nawet dziś była u mnie
    w biurze Pani ucieszona, że brała faktury na siebie i męża ;-). I
    wyprowadzałem ją z błędu...