  • Data: 2010-10-17 16:51:27
    Temat: Re: VAT 23% a wypowiedzenie umowy z operatorem kom?rkowym
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-17 18:04, Arek pisze:

    > Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi w tym przykładzie.

    Z kolei ja widzę, że Ty nie bardzo rozumiesz ;)

    > Sprzedaje się coś za 100 zł i do tego dolicza VAT, będący daniną na
    > rzecz Władzy.

    Czyli nie sprzedajesz czegoś za 100zł, tylko za 122zł.

    > Doliczało się 22% teraz będzie się doliczać 23%.

    No, do tego nie trzeba podwyżki VAT. Dlaczego już teraz
    przedsiębiorca nie zacznie sprzedawać czegoś 1% drożej? Bo mu na to
    rynek nie pozwoli (a jeśli pozwoli - to powinien tak zrobić jak najprędzej).

    > Przedsiębiorca cen nie zwiększa, zwiększa się kwota daniny dla Władzy.

    Jesteś pewien tego co piszesz? Przypominam, że w cenie jest już VAT.

    --
    Liwiusz