  • Data: 2007-03-08 07:47:31
    Temat: Re: Uzywany komputer - licencja na windows, naklejki itd
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Szczepaniak" <s...@t...nie.sieradz.info> napisał w wiadomości
    news:esng6f$qh5$1@news.task.gda.pl...

    > A jak bedzie napisane "komputer typ taki a taki"
    > ale bez wzmianki o systemie ?

    Poczytaj o OEMach microsoftu. Jest (było) ich kilka typów.
    Zdaje mi się, że taki OEM może być używany tylko na komputerze, na któym
    zostałaktywowany.
    Nie możesz go zarejestrować drugi raz na inne dane. Takiego oema NIE MOŻNA
    odsprzedawać.
    To normalne warunki licencji OEM. Chyba, że jest coś, o czymś nie wiem.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin