  • Data: 2011-09-07 22:40:12
    Temat: Re: Użytkowanie oprogramowania bez licencji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.09.2011 00:02, Maciek pisze:
    > Zeznanie? Odpowiednie służby powinny sprawdzić, czy oprogramowanie
    > rzeczywiście jest nadal używane. Jeśli jest to znaczy, że wprowadzono w
    > nim zmiany, bo obecnie nie powinno już działać, ze względu na
    > zabezpieczenia.

    Ale jakie zeznanie? "Pani Kazia w maglu mi powiedziała, że jej kuzyn
    słyszał, że oni coś tam zrobili"?

    A "odpowiednie służby" co do zasady nie powinny robić za "zbrojne ramię"
    prywatnej korporacji (co niestety ma miejsce, ale trzeba być na prawdę
    dużą korporacją z porządną kasą).

    Musiałbyś mieć jakiś mocny, obiektywnie weryfikowalny dowód (np.
    oficjalnie złożone oświadczenie kogoś, to był świadkiem owej modyfikacji
    i jest gotów stanąć przed sądem) żeby w ogóle wszcząć postępowanie.

    Normalnie postępowanie nie będzie wszczęte tylko dlatego, że ty zeznasz
    że słyszałeś, że ktoś podobno coś zrobił. Jeszcze jakby podobnych
    sygnałów było więcej i z różnych źródeł, to prędzej.

    Policja nie ma wystarczających mocy przerobowych, żeby każda ploteczkę
    badać, zwłaszcza jeśli chodzi o duperelę ;)