  • Data: 2005-01-24 02:51:26
    Temat: Re: Użytkowanie infrastruktury bez zezwolenia.
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23.01.2005 Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisał/a:

    > Upss.. Nie pisałem o korzystaniu z pasma, a z usługi. Niemniej sam się
    > zaskoczyłem, bo okazało się że z projektu PT wypadło parę punktów. W
    > obecnej chwili MOŻNA to byłoby podciągnąć jedynie w tym przypadku, gdy
    > abonent płaci za transfer (np. nowe neostrady).

    Czyli jesli abonent nie i za ilosc przeslanych danych, a jedynie stala
    oplate za lacze internetowe a potem udostepnia to w eterze, to swobodnie
    mozna z tego korzystac? Nie ma podstawy prawnej ktora by to ograniczala?
    Pytam bo firma o ktorej pisalem kilka dni temu rozwiazala ze mna umowe w
    trybie natychmiastowym podajac za przyczyne rozsylanie wirusow w sieci
    lokalnej - co jest notabene absurdalne, zwazywszy na to ze uzytkuje
    linuxa, w sieci lokalnej nie ma zadnego serwera DC/FTP a dowodow nie chca
    przedstawic. Zwazywszy ze jestem na etapie wykonywania projektu i nie moge
    sobie pozwolic na odciecie od sieci, a wszelkie proby negocjacji spelzly
    na niczym, zmienilem tedy adres IP i korzystam chwilowo dalej, usilujac
    znalesc wyjscie z sytuacji.

    --
    *** Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz ***
    *** l...@u...net / +48 505 433 946 / gg://5888 ***