    Date: Sat, 12 Aug 2006 10:54:44 +0200
    From: Marsjusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Uwaga na oszusta" - czy tak można ??

    Henry (k) napisał(a):

    > Kłamstwo - nie wywiązał się z umowy z Tobą.

    Mowilem, ze nie tylko ja jestem poszkodowany

    Prawda !! - był nawet program w regionalnej o nim

    > Kłamstwo - nie dotrzymał terminu z Twojej umowy

    Mowilem, ze nie tylko ja jestem poszkodowany

    Prawda !! - koresponduje z osobą ktora nadziala sie na niego

    > ROTFL :-))
    > Może jest mormonem i ma "żonę" wg religii a nie USC.
    > Ja czasami mówię odwrotnie - że żony nie mam - ale tylko
    > atrakcyjnym szatynkom (to tylko żart) ;-)

    To stwierdzenie na poparcie jego ciągłych klamstw,
    ale faktycznie moge to pominąć ;-)

    > Nie znam się ale może zna jakis legalny sposób na to?

    NIe ma legalnego sposobu na wystawianie faktur VAT, jeśli nie
    zarejestrowani jesteśmy jako VAT'owiec
    zresztą poszedł donos na niego do US, bo mam taką fakture

    > ROTFL :-))))
    > Może po prostu Tobie nie otwiera

    Nikomu nie otwiera, bo tam nie mieszka
    mieszka z konkubiną w nowo zakupionym przez nią mieszkaniu

    > Niestety - przy takich sformułowaniach to tylko Ty będziesz mieć
    > kłopoty.

    Tzn, jakie ??

    Pozdr.

    Mariusz