  • Data: 2003-12-01 09:02:06
    Temat: Re: Utrata wartości rynkowej pojazdu - do ilu lat?
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Futrzak" <m...@a...umcs.lublin.pl> napisał w wiadomości
    news:25546-1070268209@213.17.176.82...

    > tytulu

    Nie ma takiej granicy. Musisz po prostu wykazać że gdybyś chciał sprzedać
    auto to gdyby było bezwypadkowe, dostałbyś wyższą cenę niż za powypadkowe.
    Szczerze mówiąc to nie wiem jak to wykazać i wyliczyć - bo występujac z
    roszczeniemmusisz podać jego wysokość.
    Natomaist choć granicy nie ma to z pewnościawraz ze wzrostem wieku auta
    będzie malała różnica w cenie wypadkowe/bezwypadkowe a wiec i wartość tego
    odszkodowania