eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: [crosspost] Utrata statusu bezrobotnego, a utrata ubezpieczenia NFZRe: Utrata statusu bezrobotnego, a utrata ubezpieczenia NFZ
    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Utrata statusu bezrobotnego, a utrata ubezpieczenia NFZ
    Date: Mon, 22 Dec 2008 12:00:55 +0100
    <gil7f7$8l0$1@inews.gazeta.pl> <s...@p...org>
    <gilemj$cr1$1@inews.gazeta.pl> <s...@p...org>

    Dnia 21 Dec 2008 14:40:52 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > "Utrata statusu osoby bezrobotnej została uregulowana w art. 33 ust. 4
    > ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r.o promocji zatrudnienia i instytucjach
    > rynku pracy ( Dz. U. Nr 99 poz. 1001 z późniejszymi zmianami )i
    > następuje w przypadkach, gdy osoba:
    >
    > [...]
    >
    > * odmówiła bez uzasadnionej przyczyny przyjęcia propozycji odpowiedniego
    > zatrudnienia
    Odpowiedniego, to znaczy zgodnego z jego wykształceniem i wyuczonym
    zawodem.
    Nie wyobrażam sobie by mnie skierowano np. do pracy w piekarni ... ani ze
    mnie piekarz, ani palacz kotłowy ;)
    Zresztą gdyby postawić się teraz na miejscu rzeczonego właściciela piekarni
    - to ja bym zdecydowanie odmówił zatrudnienia jakiegoś malarza którego
    przysłałby mi UP.