eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzony komputer i skoki napięcia w sieci - kto zapłaci?? › Re: Uszkodzony komputer i skoki napięcia w sieci - kto zapłaci??
  • Data: 2006-02-01 16:02:56
    Temat: Re: Uszkodzony komputer i skoki napięcia w sieci - kto zapłaci??
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 3E ) - dzisiaj dzwonię do firmy, w mojej miejscowo?ci (ok. 20 000
    > mieszkańców), która zajmuje się napraw? komputerów, mówię co i jak, a pan w

    > słuchawce, że nie jestem pierwszy i takich sytuacji było wczoraj conajmniej
    > kilka, je?li nie kilkana?cie, a wszystko spowodowane było skokami napięcia w
    > sieci. I teraz mam pytanie - czy mogę w takiej sytuacji domagać się od Enea,

    Tak ... bo pan jest ekspert i wymysli, ze te kilka komputerow ktore
    wczoraj dostał to sprawa napiecia. Moze jakbyscie byli wszyscy na jednym
    transformatorze to kto wie ... ale pewnie kazdy z innego rejonu miasta.

    Moim zdaniem mozesz domagac sie od Enea odszkodowania, ale nie zdołasz
    udowodnic tego co ci ten gosc nagadał.