eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzona przesyłka kurierska.Re: Uszkodzona przesyłka kurierska.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!not-for-mail
    From: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uszkodzona przesyłka kurierska.
    Date: Wed, 25 Mar 2009 23:51:54 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <gqed3d$i26$1@mx1.internetia.pl>
    References: <gqdroj$qrd$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <gqdvhs$gt6$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-248-250.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1238022061 18502 87.205.248.250 (25 Mar 2009 23:01:01 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Mar 2009 23:01:01 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-Antivirus: avast! (VPS 090325-0, 2009-03-25), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:581988
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik <u...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gqdvhs$gt6$1@inews.gazeta.pl...

    > Cieszę się, że starasz mi się pomóc. Przeczytałem regulamin i wiem, że
    > reklamacje, z których można odnieść widoczną korzyść, nastąpią de facto
    > jedynie przy otwarciu paczki przy kurierze. W regulaminie jest napisane,
    > że
    > można do 7 dni wnieść listownie reklamacje, jednak należy udowodnić, że
    > uszkodzenia paczka doznała "w czasie od przyjęcia przesyłki do
    > przemieszczania, aż do chwili jej wydania". A szczerze wątpię, że uwierzą
    > mi
    > na słowo. Mam jednak nadzieje, że brak podpisania potwierdzenia będzie
    > kartą
    > przetargową w tej batalii.

    Dwukrotnie zgłaszałem uszkodzenie przesyłki w GLS kilka dni po jej
    dostarczeniu, nigdy nie było z tym problemu. Nic nie musiałem udowadniać.
    Przyjeżdżał kuier, pokazywałem uszkodzony towar i pudełko, a on spisywał
    protokół szkody.

    Pozdrawiam
    Czabu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1