eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzona felga w aucie a ubezpieczenie - brak w handlu takich samych felg › Re: Uszkodzona felga w aucie a ubezpieczenie - brak w handlu takich samych felg
  • Data: 2009-06-15 11:11:51
    Temat: Re: Uszkodzona felga w aucie a ubezpieczenie - brak w handlu takich samych felg
    Od: kuba <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    ::[TOOMAS]:: pisze:
    > Witam wszystkich.
    > Uszkodziłem oponę,felgę i auto na studzience, sprawa idzie z mojego AC
    > ale felgi nie są objęte ubezpieczeniem. Likwidator wyjaśnił, że muszę
    > sobie kupić felgę i przesłać im fakturę a oni ściągną wszystkie koszty
    > ze sprawcy. Wszystko OK ale później dowiedziałem się, że takich felg już
    > nie sprzedają bo wyszły z produkcji. I co teraz? Czy można się starać o
    > zwrot kosztów za wymianę wszystkich felg bo takiej samej już nie kupię?

    A używanych też nie da się kupić?
    Możesz zażądać od sprawcy przywrócenia stanu poprzedniego, co spowoduje,
    że on będzie musiał się starać o zakup takiej felgi, a jak mu się nie
    uda, to będzie musiał zapłacić odszkodowanie w wysokości, jeśli nie
    takiej jak wszystkie felgi, to na pewno wyższej niż ta jedna zniszczona.
    Zależy od okoliczności.

    Pozdrawiam
    kuba