eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy
    drogowej - jakieś dno
    Date: Mon, 9 Dec 2013 23:42:31 +0100

    Użytkownik "Dykus" <d...@s...wp.pl>

    > Wezwałeś policję, masz protokół (choć coś tam "źle podpisałeś") i teraz
    > występujesz na drogę sądową.

    To nie skutecznie bo poświęcę kupę czasu a nie wiadomo jaki będzie efekt.
    Kolejne niezrozumienie.

    > Za długo? Skorzystaj z AC.

    Po cholerę ? Stać mnie na zrobienie tego z własnej kieszeni.

    > Nie masz? No to czekaj...

    Mówiłem, że nie rozumiesz problemu

    > Wypowiadałeś się już nieraz w temacie obowiązkowych ubezpieczeń (w innych
    > wątkach) i mam wrażenie, że jesteś im przeciwny.

    Ale nie w tym wątku bo bez związku to jest.

    > To ma taki związek, że wszelakie swoje pretensje chciałbyś połączyć jak
    > najszybciej z OC sprawcy (właściciela), zamiast sam zadbać o siebie.

    Czy ja kolejny raz mam napisać, że nie rozumiesz problemu ? Jeśli uważasz,
    że dzięki OC szybko naprawisz samochód to jesteś w zwykłym obłędzie. To tak
    nie działa.

    > Dlaczego to właściciel musi zadbać o przejeżdżających jego drogą? (wiem,
    > że droga Państwowa, ale piszę w kontekście wcześniejszej mojej wypowiedzi)

    Dlatego, że ma umowę z użytkownikami. Umowa jest notabene taka sobie.
    Dlatego nie podejrzewam bym cokolwiek dostał.