eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
  • Data: 2013-12-09 21:14:31
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    news:l850kc$sr8$1@mx1.internetia.pl...

    > Naprawdę ? Co takiego na tej drodze zrobiłem ? Mogłem sobie przecież to
    > rana dalej siedzieć w tym ogrzewanym samochodzie nie rozwiązując jednak
    > podstawowego problemu zmiany koła do czego nie mam kwalifikacji ani
    > technicznych możliwości. To nie jest tylko kwestia innego klucza, innego
    > lewarka i deski, które mi wystarczyły do zmiany, ale np bezpieczeństwa
    > pracy na ciemnej drodze. Trochę oleju by się Wam przydało !

    ROTFL. Tekst tygodnia... :-)
    Jeśli nie masz kwalifikacji do zmiany koła, powinieneś wykupić assistance
    albo wozić ze sobą listę pomocy drogowych i gotówkę, żeby móc im zapłacić.
    Swoją drogą to strasznie smutne, że dorosły facet nie ma "kwalifikacji" do
    zmiany koła we własnym aucie...

    > Ile razy staliście w szczerym polu by każdorazowo być na to przygotowanym
    > ?

    Nie dramatyzuj.

    Wiwo