eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy
    drogowej - jakieś dno
    Date: Sun, 8 Dec 2013 23:28:45 +0100

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    news:l82ao4$h8j$1@mx1.internetia.pl...

    > W międzyczasie zatrzymują się awaryjnie kolejne 3 samochody.

    Troch bez sensu, bo skoro już Poliucja na miejscu była, to w pierwszej
    kolejności powinna zabezpieczyć drogę.

    > Dobra, ciemno jak w d...pie ale trzeba spróbować zmienić to koło. Pomny
    > letnim doświadczeniem, jak to usiłowałem to zrobić i w końcu
    > stwierdziłem, że nie ma szans, dzwonię najpierw na 112. 21:10 zgłasza się
    > komenda policji w Dąbrowie Górniczej. Mówię, że potrzebuję pomocy w
    > zmianie koła.
    > - On nie może mi udzielić informacji o pomocy drogowej. Mam szukać w
    > internecie.
    > Co za imbecyl. Jakbym mógł znaleźć pomoc w internecie to bym nie dzwonił
    > po numer do niej.

    DAwniej policjnci podawali numery do Pomocy Drogowej albo nawet sami
    dzwonili, ale ktoś wymyślił, że to korupcja. Więc nie dzwonią.

    > Ok, to kombinuję sobie sam. (...)
    > Następny imbecyl. Jakbym mógł jechać do bankomatu to tak samo jego serwis
    > nie byłby mi do niczego potrzebny.

    Bo ździerają i bioją się, że jak nie zapłącisz, to w sadzie tyle nie
    dostaną. U nas serwis ogumienia bierze 20 zł za dojazd i chyba coś tam za
    robotę - razem 50 zł.

    > Teraz czytam co to podpisałem.

    Pasowało przeczytać przed podpisaniem.

    > Myślałem, że tylko normalny protokół z zeznania. A tam protokół ze
    > zdarzenia ... a na drugiej stronie oświadczenie ... poszkodowany po
    > wypłacie odszkodowania nie będzie wnosił przedmiotowej sprawy do
    > towarzystw ubezpieczeniowych.

    Tu coś pokręciłeś chyba. No jak już dostaniesz odszkodowanie, to po co
    miałbyś wnosić o jego wypłatę.

    > Oraz poszkodowany zobowiązany jest zgłosić się w ciągu 24 godzin do
    > Urzędu Gospodarki Komunalnej w Dąbrowie Górniczej.

    Wyślij listw poniedziałek i też będzie.

    > Co to k.. jest ?! Stoję jak dureń na remontowanej drodze, której jakość i
    > sposób organizacji ruchu jest żałosny, zero pomocy, wnioskuję z
    > wcześniejszych zdarzeń, że sprawa dziury dobrze znana. I ktoś mi podtyka
    > niekorzystne dla mnie papiery do podpisania. Czemu do ...ja mam
    > zapierd...ć niesprawnym samochodem do jakiegoś urzędu w obcym mieście by
    > oni łaskawie wypłacili mi odszkodowanie ?! Kto za to zapłaci ?! Mam
    > usmolone ubranie, jestem przemarznięty, siniec na kolanie.

    A kto Ci każe osobiście tam jechać?

    > To jest według Was normalne ?! Pytam bo dla mnie to jakieś dno.
    To, że musisz zgłosić administratorowi drogi roszczenie, to akurat wydaje
    mi się najnormalniesze z tego wszystkiego. Jak w ciągu krótkiego okresu
    czasu rozwalilo się tam 6 samochodów (piszesz o dwóch stojących już, Twoim
    i trzech po tobie), to przedew szystkim Policja powinna ten odcinek
    zabezpieczyć.