eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy
    drogowej - jakieś dno
    Date: Sun, 8 Dec 2013 22:40:10 +0100

    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu>

    > Zdefiniuj: "normalne". Jeżeli "powszechne" i "dość częcto spotykane", to
    > owszem, to jest normalne.

    No ale co ja mam teraz zrobić. Już mi wcisnęli jakieś gó..o do podpisania
    "stróże prawa". Chcą mnie naciągnąć na wizytę w urzędzie w obcym mieście
    Dąbrowa Górnicza a ja nie widzę powodu by jeździć szczególnie po ichnich
    drogach nienaprawionym samochodem. I nie mam na to czasu jutro choć akurat
    będę tam, ale w innym celu i czasu mi nie wystarczy na wizje lokalne a zdaje
    się jadę na własne, bardzo duże ryzyko. Najchętniej widziałbym by to zgłosić
    choćby rzeczoznawcy PZmotu. Niech sprawdzi co jest uszkodzone. Niech zapłacą
    za pranie ubrań jak nie umieją zorganizować pomocy drogowej. Za stracony
    czas. Z drugiej strony oni chyba chcą jakiś tryb prostego dochodzenia mają,
    który jednak pewnie ogranicza się do prostego zwracania za uszkodzone
    elementy. Bladego pojęcia nie mam jaki to tryb. Nigdy nie słyszałem by ktoś
    wymuszał oświadczenia przy okazji sporządzania protokołu zdarzenia. Jakieś
    nadużycie urzędnicze moim zdaniem.