eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, [BYŁO] debili adwokatów durnoty policji
  • Data: 2013-12-09 16:34:47
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, [BYŁO] debili adwokatów durnoty policji
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    TOMASZEK wrote:

    > I w ten oto sposób polska patologia stała się obowiązującą normą.
    > Jeden wyśmiał, drugi to klepnął, a trzeci ( czyli ja ) uważa to za
    > normę ;)
    > Jak bardzo bym poszkodowany nie był to nie wpadłbym na taki pomysł,
    > żeby się zwrócić do policji. Nie potrafię się zmusić do takiej
    > naiwności, nie mam złudzeń, że żyję w normalnym kraju. Żyję w Polsce.

    w końcu jeden powiedział że Polska do dziki kraj...

    kto dzisiaj słuchał rozmowy z RPO w Tok FM ten chyba nie ma co do tego
    wątpliwości.

    Nagorsze jest gdy obywatele zaczynają uważać że patologia jest normą.

    Nie będe przytaczał opowiesci rodziny z USA jak sie zachowuje tamtejsza
    policja gdy spotka kierowcę, który ma jakiś problem.