eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, [BYŁO] debili adwokatów durnoty policji
  • Data: 2013-12-09 06:07:11
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, [BYŁO] debili adwokatów durnoty policji
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    John Kołalsky wrote:
    > Helou
    >
    > Wczoraj ... jadę sobie 10-kilometrowym odcinkiem DK94 remontowanym od
    > pół roku w okolicach Dąbrowy Górniczej. Generalnie szczere pole. Jeb
    > jeb ... pss pss pss pss... Zatrzymuję się. Uchodzi powietrze w prawym

    > Spisują spisują... Kontrola trzeźwości. Na ...ja kontrola trzeźwości
    > kierowcy ?! Trzeźwość dziury i koła niech k... sprawdzają.
    > - czy zna pan jakąś pomoc drogową z okolicy?
    > - Nie, my nie wzywamy pomocy drogowej.

    W normalnym kraju funkcją POLICJI jest głównie służba obywatelom...

    jak widać jest tutaj sporo osób którym tak wyprało mózgi, że zaczynają
    przyjmować za normę że funkcją policji ma byc tylko represja i przysłowiowe
    jedzenie pączków.

    Kogo ma do uja pana prosić poszkodowany obywatel o pomoc jeśli nie Policję,
    szczególnie jesli znajduje sie w na zadupiu w kompletnie nieznanym miejscu.

    Ta sprawa zasługuje na nagłośnienie, bezduszne zachowanie policji oraz
    ewidentnie działanie w zmowie z zarządcą drogi, bo jak określić podtykanie
    takiego kuriozlanego oświadczenia.

    Rozumiem, że jak w nocy zaczępię patrol z prośbą o wskazanie drogi na
    najbliższą stację benzynowa czy o hotel to najpierw mnie sprawdzą alkomatem
    potem zawiozą na badanie antynarkotykowe a potem zostawia pod szpitalem z
    tekstem zę mam se teraz sam radzić, z powrotem do samochodu?