  • Data: 2024-04-04 19:28:45
    Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.04.2024 o 18:50, Shrek pisze:

    > Raczej nie wszystkie. Ale sporo. A masz spis wszystkich gwiazd we
    > wszechświecie? Wystarczy jedna żeby udowodnić że jednak istnieją.
    >
    > Żeby nie być gołosłownym masz sznurek.
    > https://www.gov.pl/attachment/c12979e3-0a6f-4be7-a4a
    6-192ed2aed34a

    Gdzie tam jest o oznakowaniu?

    > Hint - pas włączania, wyłączania i przeplatania.

    No ale kiedy ktoś jedzie to co świadczy o tym, że ma do czynienia z
    takim a nie innym pasem? Przecież sobie tego wcześniej dla siebie nie
    projektuje tylko zastaje.

    > No właśnie na wypadek braku widoczności oznakowania poziomego -
    > wydocznie ktoś uznał, że to ważne.

    Ale, że jak? Znak na drodze podrzędnej informuje tego na drodze głównej?
    Czy kogo o czym informuje. Normalnie nie wiem o czym właściwie mowa.

    > Przecież ci tłumaczę, że po to masz "kielnę" na wjeżdzie na wypadek
    > jakby pasy były zasypane. Widocznie ktoś uznał że to ważne na tyle żeby
    > postawić dodatkowy znak.

    I masz linię zatrzymania. Co w tym dziwnego?