eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUsytuowanie znaków drogowych › Re: Usytuowanie znaków drogowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!news.neodome.net!npeer
    .as286.net!npeer-ng0.as286.net!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!f
    eeder.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!posting.tweaknews.nl!fx13.ams1.POSTED
    !not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Usytuowanie znaków drogowych
    References: <utp99t$cjli$1@dont-email.me> <utpd6r$l69$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <utpjbo$22g$1$Shrek@news.chmurka.net> <%G1MN.26997$Mbc3.10155@fx08.ams1>
    <utr1pc$g4u$2$Shrek@news.chmurka.net> <258MN.287016$ps1.63008@fx12.ams1>
    <utr396$gs8$1$Shrek@news.chmurka.net> <beoMN.57883$h0q4.49997@fx02.ams1>
    <uttlvp$tkc$1$Shrek@news.chmurka.net> <o8tMN.61573$QUO3.43101@fx15.ams1>
    <utuqoa$rth$1$Shrek@news.chmurka.net> <opJMN.1036$lu2.117@fx15.ams1>
    <uu0aaq$8j8$1$Shrek@news.chmurka.net> <4pQMN.2490$RQ2.1547@fx01.ams1>
    <uu1fqk$5rv$3$Shrek@news.chmurka.net> <WfrNN.4636$T%2.684@fx08.ams1>
    <uu5i74$utr$1$Shrek@news.chmurka.net>
    User-Agent: slrn/1.0.3 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 36
    Message-ID: <SatNN.26861$kt2.21311@fx13.ams1>
    X-Complaints-To: a...@t...nl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Mar 2024 06:26:58 UTC
    Organization: Tweaknews
    Date: Fri, 29 Mar 2024 06:26:58 GMT
    X-Received-Bytes: 2534
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:849066
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2024-03-29, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > W dniu 29.03.2024 o 05:15, Marcin Debowski pisze:
    >
    >>> Po to wymyślono rozbiegówki... I generalnie działa, dopóki ktoś nie
    >>
    >> Może nie było zamiaru rozbiegówki, a wyszło takie dziwne skrzyżowanie.
    >
    > Na każdej rozbiegówce jest ustąp pierwszenstwa.

    Z zębatą linią warunkowego zatrzymania?

    >>> Obszar skrzyżowania kończy się na rzeczywistych bądź wyimaginowanych
    >>> liniach zatrzymania - w tym przypadku mamy rzeczywistą na początku a
    >>> wyimaginowanej z drugiej strony nie ma, więc albo z ogólnej definicji
    >>> żetam gdzie kończy się łączenie lub rozwidlenie a jak się na siłe
    >>> trzymać wyimaginowanej, to tam gdzie by była dla hipotetycznie
    >>> poruszających się w przeciwnym kierunku (pod prąd). W wytycznych
    >>> dotyczących projektowania skrzyżowań to jeszcze dalej.
    >>
    >> No linia ogranicząca pas lub krawężnik :)
    >
    > Raczej trzeba się obrócić o 90 stopni;)

    O więcej i wtedy jedziesz poc prąd :)

    >>> I dlatego skrzyżowanie jest długie. Ale tu jest raczej nie T tylko X -
    >>> pod bardzo ostrym kątem - wloty są dwa, wyloty też dwa.
    >>
    >> Ja tam widzę te.
    >
    > Spórz z góry są dwa wloty i dwa wyloty.

    Już mi się nie chce przewijać wątku :)

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1