  • Data: 2013-06-26 22:49:30
    Temat: Re: Ustawa śmieciowa, współwłasność, ale nie mieszka
    Od: <5...@1...224930.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    witek w
    <news:kqf9cq$q4f$5@dont-email.me>:

    > jesli to jest wspolwlasnosc calej nieruchmosci to jedna deklaracje
    > skladaja wszyscy wspolwlasciciele i podaja ile osob faktycznie mieszka.

    Ale wymyśliłeś...

    U mnie na wsi deklarację składa albo jeden ze współwłaścicieli i wtedy
    niezależnie od liczby osób zgłoszonych gmina dostarczy jeden pojemnik, albo
    każdy ze współwłaścicieli złoży deklarację i donos, że są inne
    współwłaściciele...

    > jak sobie podzielicie koszty smieci miedzy siebie to juz wasza wlasna
    > sprawa.

    Dużo witek piszesz w temacie, ale mało wiesz o nim...

    --
    'Tom N'