  • Data: 2021-11-20 12:04:30
    Temat: Re: Ustawa o sprawdzaniu przez pracodawce czy zaszczepiony
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie kupuję tego.

    A co ci konkretnie nie pasuje? W poprzedniej fali było 99%
    niezaszczepionych w tej 72% zaszczepionych. Porównując zaszczepionych i
    niezaszczepionych w takim okresie defacto porównujesz po prostu pierwszą
    i drugą falę. I teraz się mniej więcej zgadza - praktycznie wszedzie
    obecna fala ma mniejszą śmiertelność w stosunku do poprzedniej..

    Taka dyskusja - najpierw bruno - "doczytaj sie to zrozumiesz" wpominając
    przy okazji coś o płaskoziemcach. Doczytałem se i zrozumiałem a
    następnie wyjaśniłem krok po kroku w przystępny, zrozumiały i logiczny
    sposób, to spotykam się z konstruktywną krytyką "nie kupuję tego";)

    Średnią krajową i dane o 5 procentowej inflacji kupujesz?

    --
    Shrek