  • Data: 2002-12-11 12:25:30
    Temat: Re: Ustawa o dostępie do mediów - jaka to i gdzie?
    Od: "Katarzyna Sokół" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zarząd Wspólnoty ani Spóldzielnie mieszkaniowe nie mogą ci zabronić
    podpisania indywidualnej umowy z jakimkolwiek operatorem..Natomiast musisz
    się liczyć z tym iż firma która ma zamiar zainstalować ci internet musi
    zrobić pewne "nakucia" w ścianie na częściach wspólnych.
    W takim przypadku musisz wystosować pismo do swojego administartora
    (nieruchomości) z prosbą o zgodę na wejście i zrobienie jakiś "robót"
    właśnie na tych częściach (np. na klatce schodowej)
    Zgodę najlepiej mieć na piśmie....
    pozdr.