  • Data: 2005-12-22 16:14:49
    Temat: Re: Ustanowienia wspolwlasnosci
    Od: "dan" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał w wiadomości
    news:dodvav$1rgq$1@node2.news.atman.pl...
    kot_klakier napisał(a):
    > Witam serdecznie.
    > Czy ktos mógłby mi poradzić w jaki sposób mogłabym rozwiązać następujacą
    > sytuację. Mój narzeczony wygrał w konkursie samochód osobowy o wartości
    > 81.000 zł. Bardzo chcielisbyśmy aby auto było naszą współwłasnością,
    > jednak ze względu na to iz nie jestesmy malżeństwem jest to utrudnione.
    > Zaplacilismy dla organizaotra 10% wartosci samochodu - podatek od
    > wygranej. Dowiadywalismy się, że organizator konkursu moze wystawic
    > fakrturę (opiewająca na 0zł) tylko na zwycięzcę konkursu, czyli na mojego
> [...]

    oczywiście, że będziecie... bo to będzie darowizna w 3 grupie w
    wysokości 40tys zl... to podatek będzie tak około... 9tys zl ;-)
    Może lepiej poczekajcie na małżeństwo

    sg

    Zrobcie umowe sprzedazy polowy udzialu w samochodzie i zaplacicie tylko
    podatek od cc - 2 proc wartosci umowy.Zaden notariusz nie jest do tego
    potrzebny.

    Dan