  • Data: 2004-06-07 06:26:25
    Temat: Re: Urząd skarbowy i zajecie konta
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości
    news:ca11in$a8p$1@inews.gazeta.pl...

    > Czyste prześcieradło w szpitalu, jeden patrol policji na ulicy...
    > dużo by można jeszcze wymieniać

    Przy zalozeniu, ze mandat idzie na takie potrzeby.
    A jak idzie na premie dla urzedasow?
    A jak idzie na dotacje do partii?
    A jak idzie na rozne balangi urzedasow?

    > Jaki jest % udział kwot ściąganych w mandatach w budżecie państwa i
    > gminy i ile to wynosi kwotowo.
    > Wiesz? Bo chyba nie.

    Wiesz jaki % wplywow idzie na utrzymanie
    armii niepotrzebnych urzedasow?

    > Przyganiał kocioł garnkowi.

    Ja nikogo bynajmniej nie obrazam, nie uzywam epitetow.
    Co innego z kims sie nie zgadzac, a co innego
    epitety.

    WOJSAL