  • Data: 2003-02-02 08:42:40
    Temat: Re: Urzad Pracy a ZUS - pomocy
    Od: "Lopez" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    z dwóch źrodeł nie można otrzymywać
    > pomocy...

    z dwóch źrodeł nie można otrzymywać
    pomocy...
    oczywiscie ze nie ale czy nie mozna zorganizowac tego w taki sposob aby byc
    zarejestrowanym jako bezrobotny z ograniczonymi prawami np do ZUSu bo to
    bylaby faktycznie glupota itp ale w ten sposob Rzad poprawia sobie jedynie
    statystyki i utrudniaja ludziom znalezienie pracy co chyba nie lezy w
    interesie Panstwa, bo przeciez to nie ja place podatki tylko tak na dobrą
    sprawe zyje z nich a takich ludzi jest pewnie wiecej jak dla mnie te
    przepisy sa conajmniej nielogiczne, zalezy kazdemu w koncu na zmniejszeniu
    bezrobocia a Rzad zmniejsza je poprzez wyrejestrowanie z UP?
    Kaska