  • Data: 2005-11-22 07:07:13
    Temat: Re: Urpawnienia BSA
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Niezly fantasta z Ciebie :)

    Nie wiem, o co Ci chodzi. Dokładnie według tego scenariusz dwa lata temu
    wiele sieci komputerowych na śląsku miało problemy. A zaczęło się od tego,
    że wpadł hurtownik gdzieś spod Zielonej Góry. Ten hurtownik prowadził sobie
    pseudo-księgowość gdzie zapisywał kto (nick + ip) mu za co zapłacił. To
    wystarczyło da prokuratury do wydania nakazu przeszukania w domach klientów,
    a że po ip doszli tylko do sieci osiedlowych (dalej były maskarady) więc
    konsekwentnie prokuratóra dała nakazy wydania list adresów i nakazy
    przeszukań w domach.

    Nie wiem, skąd jesteś, ale jeśli znasz kogoś z Rudy Śląskiej lub Sosnowca to
    może to potwierdzić (oczywiście jeśli miał wtedy internet i go to
    interesowało) pisały też o tym gazety Wyborcza i Rzeczpospolita.

    Pozdrawiam
    Winetoo