  • Data: 2006-10-03 10:13:55
    Temat: Re: Urlop wychowawczy ktorego nie dostalem :(
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu ELCO porozsypywal nastepujace haczki:
    > Na pewno nie? W kodeksie doczytalem sie czegos takiego:
    > "Art. 161. Pracodawca jest obowiązany udzielić pracownikowi urlopu w tym
    > roku kalendarzowym, w którym pracownik uzyskał do niego prawo."
    Ale nie na zawolanie. Tzn pracodawaca ma obowiazek umozliwisc Ci
    wybranie urlopu za 2006 rok w roku 2006. Ale nie musi udzielac go w tym
    terminie, w ktorym chcesz. Czyli np Ty chcesz w terminie 1-14 wrzesien a
    pracodawca mzoe sie nie zgodzic i powiedziec ze ok, ale 1-14 grudzien.
    No to lipa. Nie masz zadnej podkladki
    --
    badzio