    From: jedrus <j...@n...btx.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uprawdopodobnienie terminu ?
    Date: Mon, 22 Feb 2010 16:06:08 +0100

    Robert Tomasik pisze:

    > A jaka jest różnica pomiędzy datą widniejącą na dokumencie, a datą
    > dostarczenia przez Ciebie dokumentu do sądu?

    Po kolei:
    4 lipca 2008 dostaje z sadu Postanowienie ktore informuje mnie o
    podjeciu zawieszenia postepowania.
    30 wrzesnia (wszesniej podalem sierpien bo te "maziaje" ciezko odczytac_
    odbywa sie rozprawa o podwyzszenie podstawy swiadczen na ktorej jest
    podjeta decyzja o kolejnym zawieszeniu bo brak dokumentow. Nie mam tego
    w reku bo uznalem ze jest to malo istotne skoro dalej sprawa bedzie
    "walkowana". W zwiazku z tym, ze moja JW juz nie istnieje, czesc
    archiwum przechowywana jest rowniez w IPN a wiec w dwoch roznych
    archiwach. Ot takie zrzadzenie losu. Sadowi okazalem pokwitowania ktore
    wzialem z archiwum i IPN (15 czerwiec 2008 oraz 11 kwiecien 2008) i sad
    poinformowal mnie na koniec rozprawy, ze sprawe zawiesza. Najpierw
    pisalem do IPN gdzie mialy znajdowac sie dokumenty zlikwidowanej
    jednostki ale IPN odpisal, ze czesc mam szukac w czesci archiwum
    wojskowego bo "lata" sa podzielone. Sad oczywiscie to zrozumial.
    28 lipca 2009 wyslane sa do mnie przez archiwum dokumenty o kluczowym
    dla mnie znaczeniu. Nie mam koperty ale w reku mialem je pewnie na
    poczatku sierpnia albo pod koniec sierpnia bo w sierpniu bylem na
    urlopie. Po powrocie z urlopu okazalo sie, ze kolega ktory mial mi pomoc
    napisac pismo jest na urlopie wiec dopiero 1 pazdziernika 2009 zlozylem
    je do biura podawczego sadu. Pismo zatytuowalem "dot. Odwieszenia i
    ponownego wszczecia"
    15 pazdziernika otrzymuje z sadu "zarzadzenie" informujace mnie, ze 30
    wrzesnia 2008 zapadl wyrok oddalajacy odwolanie.
    Zglupialem, bo zadnego odwolania nie pisalem.
    23 pazdziernika, ponawiam pismo tyle ze tym razem idzie ono jako
    "wznowienie postepowania".
    Dzisiaj otrzymalem z sadu pismo o "Uprawdopodobnienie" czyli zgodnie z
    tym od czego watek rozpoczalem.

    Tak sobie mysle, że jezeli napisze mniej wiecej jak w tym poscie to
    zapewne bedzie to stanowilo to "uprawdopodobnienie", oczywiscie z
    oryginalnymi zalacznikami.

    Nic innego nie przychodzi mi do glowy.

    --
    jedrus

    Sonda nt. odśnieżania miasta http://mokotow.btx.pl/
    Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tobą leci w kulki.
    http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu: http://mokotow.btx.pl/