    From: Olgierd <n...@o...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Upadająca spółka - przejęcie majątkowych praw autorskich
    Date: Sat, 8 Dec 2007 08:53:18 +0000 (UTC)

    Dnia Sat, 08 Dec 2007 07:35:55 +0100, Piotrek napisał(a):

    > Czy aby wysłać wniosek o upadłość powinienem już mieć tutuł wykonawczy?
    > Czy też wystarczy powołanie na zapisy umowy podpisanej ze spółką?

    Nie, ale pamiętaj, że za wniosek złożony w złej wierze dostaniesz po
    kulach.

    > Fakt zajścia okoliczności uprawniających mnie do roszczeń jest bezsporny
    > i potwierdzony w pismie podpisanym przez pełnomocnika spółki. Wysokość
    > roszczeń wynika wprost z umowy i arytmetyki.

    No to mają płacić, starać się dojść z Tobą do porozumienia. Jeśli
    wysokość roszczenia jest taka jak napisałeś, to albo spółka powinna
    zadbać o płynność (może jakąś kasę mają?) albo starać się z Tobą ugadać,
    albo składać wniosek o upadłość.
    Członkowie zarządu sporo ryzykują (art. 299 ksh).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/