  • Data: 2005-05-30 20:06:21
    Temat: Re: Uniewaznienie zdanego egzaminu na PJ
    Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > no ja tam widze "jako winnemu" i jednoczesnie "wymuszenie pierwszenstwa" to
    > co w koncu??? bo juz nie wiem...

    W przypadku kolizji, jesli u jednego z kierowcow policja stwierdzi alkohol we
    krwi, to chocby on nie spowodowal tej kolizji, to i tak bedzie winny...

    > a po drugie to kazdy myslacy powinien sobie zdawac ze nad ranem po imprezie
    > to poziom alkoholu jest we krwi prawie taki sam co podczas imprezy, po
    > prostu zostal juz caly wchloniety

    Zdawalem sobie sprawe, nie mam alkomatu i nie znalem metabolizmu mojego organizmu.

    > Aha i jeszcze jedna sprawa "...Minelo sporo czasu od sobotniej imprezy, a w
    > niedziele..." buahahahahaha czyli co 12godz???

    Kolizja miala miejsce okolo 17:30

    > dobre, gosciu czy ty wiesz co piszesz????!!!???

    Wiem

    PS. Spodziewalem sie takiej reakcji i nie dziwie sie