    From: Robert Jaroslawski <c...@p...if.pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa zlecenie i okres wypowiedzenia.
    Date: 2 Aug 2002 18:34:14 GMT

    I jeszcze jedno,
    Czy jezeli pracodawca spoznia sie z wyplata ponad miesiac, to jest jakis
    sposob na przyspieszenie tego? Dodam, ze wyplaca on pensje jedynie osobom,
    ktore uwaza, ze sa potrzebne dla firmy, reszte olewa.
    A niestety w umowie mam tylko zapis, ze za miesiac mam platne xxxx zl, bez
    podania terminu w jakim to ma zostac wyplacone.

    Co robic w takiej sytuacji, majac na uwadze, ze umowy nie zmienie, w
    pazdzerniku i tak tak pracowac nie bede, jak mnie nie zwolnia, to sam
    odejde.

    Pozdrawiam,
    Robert