eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa zlecenie a ZUS - wiem że bylo 1000 razy ale czegos nie rozumiem › Re: Umowa zlecenie a ZUS - wiem że bylo 1000 razy ale czegos nie rozumiem
  • Data: 2006-05-31 14:03:58
    Temat: Re: Umowa zlecenie a ZUS - wiem że bylo 1000 razy ale czegos nie rozumiem
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr wrote:

    > Moja praca ma polegać na szkoleniu ludzi. Z innymi firmami działam na
    > zasadzie umowy o dzielo w tym zakresie i dlatego jestem zaskoczony
    > upieraniem się przy umowie zlecenie.

    Jeśli chcesz krótki tekst "dlaczego nie", to poczytaj Kodeks Cywilny. A
    Jeśli wolisz coś dłuższego, ale bardziej "dla ludzi" to przeczytaj
    *cały* ten wątek:
    http://tiny.pl/g6z9
    albo w pełnej postaci:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/b
    rowse_thread/thread/67157bc8e1bef131/d51fbcab37c73d8
    0?lnk=st&q=smolik+dzie%C5%82o&rnum=3&hl=pl#d51fbcab3
    7c73d80