    From: "ania " <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa z agencja nieruchomsci wygasla i co dalej?
    Date: Sat, 27 Aug 2005 13:30:13 +0000 (UTC)

    Marcin <m...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "ania " <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > tym

    > umowe

    > od

    > Agencja posredniczy w zalatwieniu mieszkania spoldzielczego, bierze za to 5
    > tys, 2 tys dostala zadatku i 25 na pokrycie zadluzenia. Reszte po
    > zalatwieniu formalnosci w spoldzielni. Formalnosci sie przeciagaja a ja nie
    > bede mial gdzie mieszkac i nie wiem co dalej z nimi zrobic. Umowa z agencja
    > wygasa 30 sierpnia.

    Może przejdziemy na prv? Ale opisz o co chodzi, bo np.: dlaczego sam nie
    kupujesz w spółdzielni tego mieszkania? Nie widzę jakoś konieczności
    korzytania z pośrednictwa. Tym bardziej, że piszesz, że pośrednictwo wzięło
    od Ciebie jakąś kwotę na spłatę zadłużenia. Być może to nie jest istota
    problemu ale żeby pomoc trzeba znać jakies minimum informacji podstawowych.
    Skąd wynika termin zawarcia umowy notarialnej, czy masz umowę przedswtępną,
    czy sprzedający się wycofuje? Jeżeli to ostatnie, to umowa pośrednictwa
    niewiele zmieni. Pozdrawiam