  • Data: 2004-12-20 08:26:54
    Temat: Re: Umowa spółki cywilnej
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak w temacie - jakie elementy powinna zawierać prawidłowo sporządzona
    umowa
    > spółki cywilnej? Potrzebuję jakiegoś "gotowca" na jutro w celu
    rejestracji
    > spółki w US. Elementy szczegółowe mogę w każdej chwili dołożyć do umowy
    > aneksem, prawda? W związku z tym, że do spółki wspólnicy będą wnosić
    aportem
    > przedsiębiorstwo prowadzone dotychczas na imię obojga małżonków, muszę
    > przeanalizować jeszcze wycenę aportu i trochę to potrwa. Natomiast chcę,
    aby
> [...]

    -kto z kim
    -kto spolke reprezentuje i w jaki sposob
    -kto i za co odpowiada a w szczegolnosci kto odpowiada za ksiegowosc oraz
    rozliczenia podatkowe i ZUSowkie
    -zakres dzialalnosci
    -siedziba spolki i ew. obszar dzialania
    -wysokosc wkladow pienieznych- kto ile wnosi
    -aport rzeczowy, czyli kto wnosi budynek, kto samochod, kto pomysl, patent
    i prace
    -sposob uczestnictwa w zyskach i stratach *)
    -czas trwania spolki (jak nie napiszesz to bezterminowo)
    sposob roziwazania spolki

    *) jezelui nie okreslicie to w rownych czesciach sie stratami i zyskami
    dzielicie.

    P.