  • Data: 2003-01-25 15:39:03
    Temat: Re: Umowa o dzieło- zleceniodawca osoba fizyczna
    Od: "Wiesław Dudek" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem, co nazywasz frycowym. Jesli chodzi o podatki, to >tak - zawsze
    jes trzeba placic, jak w kazdym kraju.

    Podatki stałe jak ZUS, UZ, które są nie uzależnione od uzyskanego dochodu.
    To jest główny powód padania małych firm. Podatki do US to mogę płacić bo
    przynajmniej mam z czego :-)

    > A umowe o dzialo moga oczywiscie zawrzec dwie osoby fizyczne.

    Cieszył bym się bardzo, gdyby to było oczywiste. Mogę prosić o podstawę
    prawną, bo do tej pory były praktycznie wyłącznie głosy przeciwne.