  • Data: 2010-02-16 14:03:03
    Temat: Re: Umowa o dzieło - czy muszę powiadomić pracodawcę?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemolo pisze:

    > Nie jest konkurencyjna.

    To możesz działać i o niczym nie informować - zakładam, że sam sobie
    roczny PIT robisz, ale nie pracodawca?

    Czasem chorzy umysłowo decydenci usiłują wpisywać w regulaminy pracy
    zakazy robienia czegokolwiek bez ich zgody (ja np. zachowałem sobie na
    pamiątkę śliczny dodatek do regulaminu Praktikera), ale nie ma to żadnej
    mocy prawnej i jak spróbują zrobić na podstawie tego dyscyplinarkę, to
    się przejadą.